Všeobecné obchodní podmínky
SmartEnSys, s.r.o., Školská 689/20, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, IČ 10777997,
DIČ CZ10777997 (dále jen „Společnost“). V obchodním rejstříku pod spisovou značkou C 348282/MSPH Městský soud v Praze.
-
Společnost je dodavatelem komponentů a spotřebního materiálu pro mikroelektroniku a průmysl polovodičů (dále jen „Zboží“) a služeb (dále jen „Služby“).
-
Společnost dodává Zboží a Služby odběratelům na základě objednávek Odběratelů za podmínek stanovených Smlouvou o dodávce Zboží, ve Smlouvě o dílo pro dodávky Služeb, či Cenovou nabídkou a těmito Všeobecnými obchodními podmínkami.
-
Zasláním Objednávky na základě Cenové nabídky Odběratel stvrzuje podmínky sepsané v Cenové nabídce, ve Smlouvě o dodávce Zboží, či ve Smlouvě o dílo pro dodávky Služeb.
-
Objednávkou odběratele se rozumí Objednávka dodání Zboží, či Služby, učiněná, elektronicky (e-mailem, E-shop), poštou, popř. telefonicky.Na základě Objednávky zboží Společnost zpracuje Potvrzení objednávky, v němž budou uvedeny:
(a) specifikace Společnosti (dodavatele) a odběratele;
(b) číslo objednávky;
(c) specifikace objednaného zboží, jeho množství a ceny;
(d) lhůta dodání zboží;
(e) způsob dodání zboží;
(f) způsob úhrady a splatnost kupní ceny.
(dále jen „Potvrzení objednávky) -
Potvrzení objednávky bude vystaveno ze strany Společnosti jako dodavatele a zasláno Odběrateli, poštou nebo elektronicky, tímto krokem dochází k uzavření smlouvy o dodávce Zboží, či Služby.
-
V případě zastavení nebo pozastavení objednávky na Služby ze strany Objednatele z jakéhokoliv důvodu nebo z důvodu nepřijatelné ceny za vícepráce si společnost SmartEnSys, s.r.o. vyhrazuje právo na proplacení všech nákladů za provedené prací a úhradu za nakoupený materiál.
-
Kupní cena Zboží, či Služby bude stanovena podle aktuálního ceníku Společnosti, platného ke dni vystavení Potvrzení objednávky. Odběratelé jsou Společností průběžně informováni o výši kupní ceny Zboží, či Služby a jejích změnách.
-
Zboží bude odběrateli dodáno ve lhůtě a způsoby stanovenými v Potvrzení objednávky.
K dodávce Zboží bude přiložen dodací list a faktura-daňový doklad.
V případě dodání Služby bude přiložen Předávací protokol.
Společnost je oprávněna prodloužit lhůtu dodání Zboží, či Služby v případě prodlení dodavatelů Společnosti s dodávkou objednaného Zboží, či Služby, vždy je však povinna odběratele o této skutečnosti předem informovat. V takovém případě je kterákoli ze smluvních stran oprávněna odstoupit od smlouvy o dodávce Zboží, či Služby. -
Zboží je odesíláno přepravní společností pro balíkovou přepravu a nadrozměrný náklad.
Přepravné pro vnitrostátní balíkovou přepravu je stanovené na 120Kč (4,20 €) bez DPH, pro všechny objednávky do 20 000Kč (800 €) bez DPH.
Přepravné pro nadrozměrné náklady je účtováno v plné výši, v Potvrzení objednávky je uvedená vždy předpokládaná suma, konečná suma je sdělena zákazníkovi po objednání přepravy. Vymezení přepravného a názvy svozových společností jsou aktuální v záložce Obchodní podmínky na webových stránkách Společnosti. -
Společnost je oprávněna odmítnout přijetí objednávky odběratele. Společnost není povinna odmítnutí přijetí objednávky odběratele odůvodňovat.
-
Společnost poskytuje odběratelům záruku za jakost dodaného Zboží v délce 12 měsíců ode dne dodání Zboží. Výjimku tvoří specifické zboží (baterie), kde je záruka 6 měsíců. Záruku za jakost dodané Služby v délce 12 měsíců, pokud není ve Smlouvě o dílo dohodnuto jinak.
-
Záruka na servisní práce je 6 měsíců.
-
Kupní cenu dodaného Zboží, či Služby je odběratel povinen uhradit na základě faktury-daňového dokladu vydaného Společností a přiloženého k dodávce Zboží. Splatnost kupní ceny Zboží je stanovena na 14 dnů ode dne vystavení daňového dokladu, není-li v Potvrzení objednávky, ve Smlouvě o dílo, či Cenové nabídce stanoveno jinak.
-
Spotřebitel má právo do 14 dnů odstoupit od smlouvy. Zboží musí být nepoužité, nepoškozené, v původním obale. Po uznání vratky, bude ekonomickým oddělením vystaven opravný daňový doklad.
-
Při prodlení odběratele se zaplacením kupní ceny Zboží, či Služby nebo její části jsou Společností účtovány úroky z prodlení ve výši 0,1 % z kupní ceny Zboží nebo její neuhrazené části za každý den prodlení.
-
Práva a povinnosti mezi Společností a odběratelem, vzniklé z uzavřené smlouvy o dodávce Zboží, či Služby, se řídí českým právním řádem. Závazkový vztah založený smlouvou mezi Společností a odběratelem se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem.
Vzájemné smluvní vztahy se řídí ustanoveními právního řádu České republiky, zejména občanským zákoníkem, č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“).
Smluvní strany se v souladu s ust. § 89a občanského soudního řádu, č. 99/1963 Sb., ve znění pozdějších předpisů, dohodly, že místně příslušným soudem pro případ sporů vyplývajících z této smlouvy bude obecný soud příslušný dle sídla Zhotovitele.
Odběratel byl s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami Společnosti řádně seznámen, souhlasí s nimi a tento souhlas svou objednávkou Zboží, či Služby stvrzuje.
V Praze, dne 01.01.2023.